Live For Speed (LFS) Sistem gereksinimleri: Minimum sistem: 1 GHZ işlemci 3D hızlandırılmış video kart, 128Mb sistem belleği, 400Mb boş HD alanı. Tavsiye edilen sistem: 2 Ghz işlemci, video belleği, 512Mb sistem belleği, 1Gb boş HD alanı güncelleme ve aksesuarlar için en az 128Mb ile 2006dan sonra satın Ekran kartı lazım.. Live for Speed Oyunundan bir kaç resim paylaştık. Arkadaşlar bu yazımız biraz kötü oldu biliyorum bunun için özür dilerim:) Aceleye geldi biraz o yüzden.




Oyundan Resimler:


17 yorum :

  1. 1 gb ram 256 mb ekran kartı ve 2.40 ghz işlemci kaldırırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. la sen nerenle okuyon minimuma baksan seninkinin 4 katı kötü pc kaldırır tabi

      Sil
    2. Benim Ki 2.60ghz Kaldırır Mı

      Sil
    3. 8gb ram 2gb Novada ekran kartı Intel core 2.40ghz 1000gb depolama alanı Asus pc5 ana kartı 4 çekirdek kaldır

      Sil
    4. adsız senin pc çok daha iyilerini kaldırır amk

      Sil
  2. benimki 3 gb ram amd semprom 140 2.70 ghz işlemci ekran kartı yok kaldırırmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yav görmüyonmu tabbiiiiii kaldirir

      Sil
  3. Ram:4 gb
    işlemcı: intel(p) pentinium(R) 1.60ghz cpu 1.60 ghz
    ekran kartı: nvıdıa geforce 9500 gt

    YanıtlaSil
  4. Ram 4gb ddr2
    Ekran kartı ATI 2gb
    İşlemci Intel core 2duo 2.9 GHz
    2tb boş yer açarmı

    YanıtlaSil
  5. Sa benim bilgisiyarim 736 MB RAM var sizce kaldırır mı rahatça oynayabilir miyim? Acil cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KASASBİLME İHTİMALİ VAR GİT 2 GB RAM LI PC AL

      Sil
  6. 4 GB RAM

    250 GB HAFIZA

    GTX 750 Tİ

    sanırım kaldırır :D

    aga zaten pc bunu kaldırmıyosa yeni bir pc toplama cakti gelmiştir. Benim önceki pc im tam anlamıyla çöptü en iyisi youtubede ki pc toplama rehberlerindeki pc lerden toplayın hem ucuz hem sağlam

    YanıtlaSil
  7. Bende 2 GB rem var kaldırımı acil

    YanıtlaSil
  8. Bende harici ekrn kartı var yani ekran kartim yok laptop ta 2gb ram 32ssd var 1tb hafiza var diye biliyorum oynatirmı

    YanıtlaSil
  9. Intel UHD Graphics 600 Intel Celeron N4020 4gb ram

    YanıtlaSil

 
Oyun Meraklısı © 2015. Tüm Hakları Saklıdır..
Top